what a joke

Heey. Vilken dag, har haft skitkul på jobbet. Haha! Skoj att kunna säga så, bra arbetskompisar kan göra hela dagen. Slutade 15, sprang en vända sen dog jag ute i hammocken. Vaknade av att solen hade sjunkit ner så jävla lågt så den brände på halva benen. En tanke i skallen (helt nyvaken, wasted)- måste bada. Ringer Daniel, han har precis spelat klart badminton på Bellevue. Mer hinner vi inte säga i princip förrän det bryts och jag somnar om direkt. Vaknar till en halvtimme senare och är då helt säker på att jag har drömt att jag ringde honom. Hahaha, skoj när han ringde upp sen. Helt borta, vad är det med mitt huve? Vi skyller på värmen.

Helgen blir mycket jobb-ig, höhö. Men fest på lördag vill jag lova, med Sanna och Sandraaa :) Hoppas det blir kanonväder. Jobbar dock 7-21 på lör, så är väl halvpigg där på kvällen kan man tänka haha. Men börjar 13 sön så det funkar nog. Och på måndag får jag besök från Uppsala, hihi :) Helgen blir bra!

Neeehe, ska vika ihop detta. Börjar 7.15 imorgon men tänkte vara där lite tidigare och greja, skönt att bli klar tidigt sen. Ska man ändå upp så! Laterr, Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0