äee fan, det är ingen idé

...att prata alltså. Mina telefonsamtal idag har dem flesta börjat med ;
"yess hallå"
"oj..ee ursäkta jag måste ha ringt fel"
"haha, NEJ, det ÄR jag!"
Min röst är borta, låter som en påtänd val i målbrottet. Kul, imorgon är det midsommar och jag blev helt plötsligt ett riktigt offer för 65årig rökning. Jaaja, haha den blir väl bättre hoppas jag! För midsommar kommer bli bättre än bra! Helgen bättre än bäst :D Och trots förkylningen som hänger i tänker jag ha helt underbart roligt med mina vänner!

Turnin' 20 på söndag, kul att man slipper sitta utanför Systemet och vänta medan alla andra handlar. Kaptenen sa att jag på måndag ska gå dit och köpa två öl till han, bara för att. Funderar på att göra det och mosa in dom i hans brevinkast:) Ska fira med släkten på söndagen iallafall. Kommer inte hem förrän halv 2 eftersom det är party lör-sön i Uppsala med bästa brudarna! Empa, Sanna, Sandra & Moa :D Bokat 2 dubbelrum på Clarion, om det kommer bli festligt!

Otroligt effektiv torsdag, som vi har farit. Först löga med Tiffen ett par timmar, träffade Crille där som fyller åår, grattis till han - om det ska firas imorgon:) stan och träffa lisen, hämta sanna, systemet, stan igen (körde fel, så Myrby kan inräknas! hahaha.) Kycklingsallad på Gränden, favorit. Ut till Maxi Hälla och efter x antal timmar så hade vi fått mycket gjort. Haha Sanna och jag, två zombies i bilen påväg hem.

Nej usch måste sova nu, imorgon vill man vara alldeles på topp! Hoppas vädret är schysst bara, det är ju helt jävla fantastiskt att det lyckas regna eller vara svinkallt på midsommar. Varje år. Förra året hade jag jacka och frös som en hund. Nej tack, sommarvärmen får infinna sig:) Godnatt





en sliten sjukling och en wannabe- niklas jihde igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0