All the right moves and all the right faces


One Republic- All The Right Moves
Yo Gotti ft Lil Wayne - Women Lie, Men Lie
3OH!3 ft Ke$ha - My First Kiss

Mm mm mhm!
Speciellt sistnämnda, gillar gillar! Den dagen Ke$ha kommer till Sverige (skrev Västerås först, HAHA) kommer jag så vara där! Dags för en uppdatering av iPod igen tror bestämt.

Första lediga dagen sen Kreta, skönt som satan att slippa studsa upp. Vaknade dock 7.30 ändå, hade nog snarare mer att göra med att jag slocknade strax efter 21 igår:P Slut som artist.

Dagen blir rätt lugn, gympass med 45 min kondition som start är det enda jag har planerat! Och kanske träffa Vilén. I veckan blir det iallafall traditionell vinonsdag på Pitchers, ohyes :D Ja det blir lite party nu, eftersom jag är inbokad på ävla mördarpass midsommarhelgen. Jobbar 7-21, men en halvtimmes rast på fm och på em, på självaste midsommardagen. Tänkte försöka byta bort den först, men det är ju ungefär lika lätt som att skala ett okokt ägg. Hur kul är det. Bara för att midsommar kommer bli riktigt jävla bra i år! Tänkte ju också fira min b'day lite, eftersom jag fyller 20 på söndagen. Då sliter man 7-16, härligt! Får väl se om det går att styra något ändå.

Jaha nehe, om man skulle göra något åt den ouppackade väskan kanske. Herregud, finns det något tråkigare än att packa upp och tvätta efter en resa? Man blir ju bara sugen på att smälla igen locket och ta en sista minuten förfan:P  Men men, later! Puss














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0