Let me see you work

HEMMA. Ja, skönt :) Men skulle kunna bo på Kreta utan vidare, funderar seriöst på att söka nåt säsongsjobb där under kommande tid. Helt underbart! Jag har haft mitt eget bootcamp, massa massa långa promenader, mycket sallad (grekisk sallad, now we're talking) och sen ja. ett jävla solande :D Så man kom väl hem ett par nyanser mörkare även den här gången, och med tanke på hur mycket jobb det ser ut att bli i sommar så gillar vi!

Grattis till alla studenter! Fan vilket väder på kvällen, inte ok. En annan jobbade hela dagen men hann med en lunch med Lisa på Chicco - första parkett vad gällde se alla fulla efter-dagen-arbetslösa men samtidigt var chansen lika stor att bli nedsprutad eller få en blomma i huvet. Jobb till 20 sen åkte jag, Sanna & Empa till Gränden för att köpa med oss fläskfilé, aaaah gott. Blev såklart ett par filmer hyrda också, det är ett helt evenmang när vi ska välja filmer men haha, det blev tillslut Drag Me To Hell och The Abandonded. Empa och jag såg bara den förstnämda, men hahaha fyfan va bra den va! Skitläskig/äcklig och samtidigt lite komisk. Sjukt kul.

Så ja, snacka om att vara tillbaka i verkligheten direkt. Har lång jobbdag imorgon också..men men det är väl bra det med. So another white weekend! Nej nu ska jag kika efter en midsommarklänning, Nelly.com min bästa vän. Slänger väl upp bilder från Kreta senare. Hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0