frrriday night

Darin - Runaway

Just one look at you I can tell that we click, so perfectly, but how can I put into words?

Godmorgon! Låten gillar vi, och ikväll blir det party! Johanna är på hemmaplan :D Hälsade på henne igår, satt i varsin solstol i ett par timmar på hennes veranda och talade som om vi senast sågs igår :) tomt som fan utan henne hemma har det varit! Synd på vädret idag bara, ska väl ta mig ner till stan och käka lite lunch om ett par timmar iallafall.

Onsdagen på b&b blev precis lika bra som man kunde ana, men bra mycket mer folk än vad jag trodde! Bella och jag haffade ett bord iallafall och sen fick vi sällskap av Lisen också :) 







Ja så det var skoj, även om Bella och jag inte lyckades ta oss hem samtidigt denna gång heller:P
SMS:
"Bella, vart fan ställde vi cyklarna?" 
svar: "stan."
hahaha!

Så ikväll ska vi vara hos mig innan,  vi blir väl ungefär 12 damer :) lägenheten är städad och ingen vovve hemma. därefter bobban ikväll igen, det kommer bli skitkul. Nej fyfan nu måste jag allt komma upp och fixa till mig lite, det här håller inte! Trevlig fredag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0