The royal wedding

Två vackra människor och en otroligt vackert bröllop. Inga torra ögon här inte! Vilket perfekt par dom är:) Det enda man blev lite besviken på, iallafall jag, var väl bröllopsklänningen. Hade väntat mig något magnifikt med tanke på hur mycket det talats om den men..nja. Okej den var ju vacker såklart men, jag vet inte. Men den var väl som hon ville ha den, och det är ju trots allt huvudsaken.

Har hängt med Empa hela förmiddagen, käkat pizza och snackat skit :)

Så igår var 8 damer här och förfestade lite :) Kul kul, mycket trevligt och vi hade faktiskt vädret på våran sida! På B&B splittrades vi lite, jag mötte upp Sanna&Empa och vi begav oss till BMB ganska omgående för på bobban var det crowded! Dom tar in alldeles för mycket folk, jisses.

Ikväll vettefan rent utsagt. Efter 7 timmar bröllop slash facebook känns det som om man vill röra på sig. Funderar på att ta en promenad. Sanna ringer nog snart, hon talade om att gå ut och äta. Får se om energin återhämtar sig. Nu ska jag fortsätta kika på kungligheterna, haha. Och jag måste säga att Victorias klänning vid konsertkvällen igår var det finaste jag har sett på länge. Hela hon strålade! Nej nej, later! Puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0