We no speak americano




Haha, jag älskar den! Dans på förfest säger jag bara, för skön! :D


Godmorgon!
Ja jag tog tvättstugan nu 7 på morgonen, när jag är ledig.. men å andra sidan är jag inte som andra.! Haha, så nu är det musik (hahaha JA, jag heter looket på spotify. bara för att jag blev så less på att alla namn var tagna så drog jag bara till med nåt:P oj så bra det blev!) och soffhäng ett tag innan gymmet. Brevbäraren har blivit tjock, istället för att slänga in tidningarna i brevinkastet så kilar han in alla i handtaget till ytterdörren till trapphuset. Jävligt smart, med tanke på min smidighet då jag tar en tidning, och så ramlar alla ner. "fan i helvetes jävla sss det här kunde man ju vänta sig..åh, godmorgon!" hahaha. en granne, skön timing.

Om det är en god morgon dock, blir nog gymmet på förmiddagen och sedan tänkte jag bara lägga mig i solen ett tag. Ikväll blir det B&B med goa Bella enligt traditionerna, I like :) Hoppas kvällen blir lika skön! Trevligt kommer det bli dock som alltid.

Jag har mycket att se fram emot kommande dagar, Tiefenthals återkomst :D Haha, min kära vän som flyttade till LA i jan kommer hem för en visit, så awesome!Helgen blir party! Imorgon ska jag träffa Anna JW Sestan, var också var alldeles för länge sedan! Fan jag glömmer ju snart bort hur damerna ser ut :) Nu ska jag fortsätta kika efter midsommarklänning på Nelly, inte det lättaste faktiskt. Att hitta en klänning alltså, haha! Later. Puss




Studenttider på BMB, mycket afterwork där ett tag! Haha, men fyfan va roligt vi hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0