a drink for a guy

WASTED. Haha. Hade skitkul igår, det va jävligt bra drag på silk och Sandra och jag var i vår livs form. höhö.
Är det bara jag som tycker att den där wannabe-På Spåret reklamen för Karlstads universitet på Spotify är sjukt dryg?! Haha, den är ju så kass! Jaja anyway, var hos Sandra hela kvällen för att sedan ta bussen ner på stan, blev bill&bob och till sist Rock&K.



Här ser det ut som om jag hånglar upp Borg min gamla handledare, men så är inte fallet! Haha. Kul att träffa mannen dock :)



grabbarna grus firdade Emil som fyllde 20! en annan hänger väl lite fint i bakgrunden





Haha jaaaahaja! Alla poser är bra... utom dom dåliga

Nej hörrni nu ska jag pallra mig till kaffebryggaren. Haha! Uuuuu. Vet inte vad som ska ske idag, om jag orkar piggna på mig. Börjar jobba 16 hur som helst. Ska nog äta lite med Lisa :) Kul kul. Usch så seg jag är, kaffe får mig dock alltid att komma igång konstigt nog!

Btw så älskar jag Emil. Kan sitta och kika på honom hur länge som helst! måste vara världens sötaste djur. Sen vaknade jag inatt av att jag sov på en tennisboll, men det är smällar man får ta. Haha, puuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0