Cupid's Chokehold

Holá!
Ja, sitter här med lite Gym Class Heroes inne hos min bror som utan problem lånar ut en av sina två hightec-datorer nu när mitt bredband har gett upp livet. Blir så trött på tekniska grejer så det är inte klokt. Han stack dessutom nyss till mig en godispåse, skulle han inte ha gjort. Jag kan nämligen inte sluta när jag har börjat, haha!

Anlände hem tidigt på morgonkvisten, runt 6 kom jag i säng imorse efter att Sanna och jag suttit uppe med ett par filmer och sedan snackat hela natten :) Haha ingen av oss orkade verkligen gå ut efter en heldag at work, man känner sig så sjukt seg och ofräsch där fram på kvällskvisten. Köpte godis/chips efter jobbet sen såg vi först Sherlock Holmes och sedan åkte vi och hyrde en skräckis, One missed call. "vad handlar den om?" "neej men..det är typ en som, missar ett samtal." "hahaha...nehe?" Ingen utav filmerna var väl någon höjdare direkt, men One missed call hade några hjärtstillestånds-delar.


Nu ska jag strax fixa till mig och dra ihop lite grejer inför mina två följande dagar med Sestan i huvudstaden :D ska bli grymt kul, har sett fram emot det hela veckan. Kul att det händer lite när man jobbar så mycket. Fint väder är det också! Skål för det. Nu kilar jag, puss!


Kommentarer
Postat av: ashy

smoking hot!

2010-04-02 @ 12:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0