Estocolmo

Holá!
Hemkommen från en heldag i huvudstaden med mamma. Slut i skallen, inte mindre i fötterna men trevligt har vi haft! Skulle hålla igen lite på shoppingen eftersom ska betala Sandra som har lagt ut för resan imorgon men, lite fick jag med mig hem ändå :)





t-shirt & jeansshorts från Zara :)
älskar båda, kommer vara skönt att glida omkring i när värmen väl tar sig hit!



söt sommarklänning, Monki
vet inte vad det är med mig och den butiken, blir alldeles till mig så fort jag ska dit, haha



och så ett par nya glasses från MQ, dem är korallfärgade vilket sys lite halvbra på bilden. Har likadana vita som jag använt med kärlek men som nu snart har gjort sitt..gillar modellen! Tänkte dessutom köpa korallfärgade converse så blir perfa.  Har ju mina Ray också så nu klarar jag mig nog på brillfronten i sommar:)

Det var allt, nu får man nog lugna sig tills man får pengar igen nästan!! Men resan är ju så värt det ;)

Jobbar inte förrän imorgon em så tänkte njuta med att sova länge och kika lite Cougar Town! Haha det är skitkul.
Måste till bemanningstjänst och snacka sommarjobb också, måste ju se till att jag får jobba med mina mates :)
Men jag är glad åt vart jag än hamnar förstås, gillar mitt nya supermycket också!
Nej nu är det dags för lite té. Min kära vän Anna Sestan aka JW kommer hem i helgen, det gillar vi!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0