fit (for) fight



Fattar inte att det är snart ett år sen!

You know what, jag ska sova för det har varit världens längsta dag på jobbet och imorgon är det en ännu längre som väntar! Hard work work. Ska bara ta en sväng på Nelly.com först. Tänk om dom fanns som butik här i stan, jag skulle vara utan pengar för jämnan!


 Måste unna mig lite shopping nu. Efter ett otroligt mördarpass på gymmet igår, (svettades floder på crossmaskinen i 45 minuter + styrketräning) så lovade jag mig själv en ny svindyr bikini :) Haha, så ska man komma i den också..


Hata beach 2010! Jag  älskar att träna, men jag älskar ju förfan att KÄKA också!
Och inte lite heller! Och inte nyttiga groddar och linser och bönor.
Alkoholen då, ska vi inte ens tala om. Beach 2054 here I come!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0