Here we go






lazy night, new love

HEJ
Fyyyyyyyyyyyy f a n va trött jag är. Work 8-16, runtskickad i typ alla olika byggnader så blev helt slut i skallen. Detta gjorde att jag under eftermiddagen drabbades av sjuka skrattattacker åt ingenting. Hahaha. Mina nya workmates trodde nog jag va lite rubbad. Men dem var glada som också, tur man har folk med humor omkring sig säger jag bara!

:D Hahaha. Jag älskar facebookgrupper. Som nu, "jag vet, såg det på facebook". Så sant som det är sagt, alltid det där jävla facebook!
Nej nu ska jag kila, eller nej jag kommer inte röra mig ur fläcken men ändå!

Btw, vad blir det om man kastar ut 60 negrer från ett flygplan?
- natt.

hahaha, no offence. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0