I can't go any further than this

Black Eyed Peas - Meet Me Halfway

Back to monday, klockan är 06.07 och har precis kommit hem från att ha skutsat mamma till jobbet. Vädret är skit, det blåser is och snöar lite lätt. Första dagen på första vårmånaden ser inte lovande ut! Hoppas det vänder snart.

Jobbade till 21 igår, börjar 6.45 idag. Kul kul, jag bor på jobbet! Haha. Men det är bara fem timmar så jag får försöka hålla ut....

Lördagen bestod av att vara allmänt död. Men en fika på Chicco med Andrea, Sestan, Madde & Carin var mysig. Därefter gick Sestt och jag direkt till Soya och käkade lite sushi samt hyrde en film. Haha ja inte på Soya då, vill inte ens tänka på vad det skulle vara för filmer :P  Seen blev det chill hos mig i ett par timmar, filmen var halvbra men skooj att träffa JW igen :)

Skjutsade hem Anna och sen åkte jag hem till Johan för att umgås lite med honom och Daniel. Helt plötsligt kommer min gamla vän Joel in, inte träffat honom på mkt mkt länge så det var skooj :) Haha dem hade fest en trappa ner. Dem insåg snabbt att det inte var lika party uppe hos oss och vi fortsatte kika på Solsidan, Torsk på Tallinn och allt möjligt. Gränsen gick dock när grabbarna började kika bilar på Blocket, då gick det inte att hålla sig vaken längre :P

Jaha nehe, man ska väl röra på sig. Tar emot vill jag lova, fifan. Lateer! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0