I know what I should do

I better keep on walking... SALEM AL FAKIR
VARFÖR vann hon som vann melodifestivalen. Hon va så jvla dålig att jag inte ens kommer ihåg vad hon heter. Sög gjorde hon och låten iallafall. Inte för att det spelar någon större roll, som anna säger kom Kroatien med en 80åring före Sverige förra året så man är ju glad om det blir topp 24 av 25!



Nu har jag varit i farten med shopping igen. När det är Nelly.com kan jag bara inte låta bli! Tänkte inte köpa partykläder men det gick inte så bra. Blev en ny Motel-klänning, min tredje i ordningen.



älskar ryggen plus att den går att ha till vardags/sommar också.



sen blev det dem här skorna. visste hela tiden att jag ville ha ett par boots, fastnade för dem här och klickade hem dem direkt. såg efteråt att klacken är 13 cm! lär ju bli till party istället:P

Har jobbat idag, långpass så är helt slut. Somnade igår till Did you hear about the Morgans? Haha, ska ge den en ny chans ikväll för den verkar bra. Imorgon blir det kvällspass på Karlslund, ett ordentligt gympass innan det bara så kommer jag känna mig som en ny människa.  Hatar när jag inte hinner träna, sommaren ligger alldeles för nära inpå. Ja, jag är ett freak. later! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0