"Jag har drömt om det här!"

Hahaha. Moa's kommentar efter vurpan i Silks trappa. Inte aj, ingenting. Bara när hon ligger där, det första hon säger: "jag har drömt om det här" . Kunde inte sluta garva!!
Dålig update återigen, har haft en sjujävla helg iallafall som knappast kunde blivit mycket roligare :D

Fredagen var jag ledig och det blev en sväng på stan med Sanna plus solning, köpte en ny freebra (svart den här gången, fråga mig inte varför!), nytt armband och en somrig topp från Gina. Under kvällen var vi först hos Amin innan. sen Blue moon, riktigt kul där! Sen fick vi för oss att vi skulle till Silk, mycket bra idé om inte dem hade stängt entrén när vi kom dit. Då mötte jag, Lisen & Carin upp Emil och Joel och drog till Pitchers nån timme. Hahaha det var typ det roligaste på hela kvällen, jag och Lisa snackade massa skit, heelt wasted och sen träffa jag Anna mate som varit på kryssning och precis kommit hem :) haha! Kasst är ju att alla bilder från den kvällen lyckades försvinna

Lördagen var jag smådöd men kom igång fram på eftermiddagen. Runt halv sju var det bara dra på sig nya älskade skitsnygga klänningen och hälla upp ett glas vin så var det dags igen! Mötte upp Sanna&co på stan sen drog vi hem till henne där festligheterna redan var i full gång! Skitkul haha, sen runt 20 i ett drog jag Empa Sanna & Moa ner till Silk och fan va vi körde. X antal shots och drinkar senare satt vi på bussen påväg hem och haha då var vi fina alla tre! Sanna och jag låg på hennes balkong och käkade potatisgratäng till runt halv fyra då vi gick och la oss, hahah! Såå kul kväll :)

Söndagen spenderades hos Sanna med Chrille&André, Sanna stackarn åkte iväg till jobbet halv 7!! haha så impad av henne. Vi käkade pizza när hon kom hem runt 14 sen blev det "Johan Falk, Vapenbröder", med Wagner i soffan! hahah. Rätt bra dom där filmerna faktiskt!

Oj vad långt detta blev! Ska börja göra iordning mig för att sova faktiskt, blir sthlm med mamma och shoppa imorgon :) lateer! Puss
Och förresten, i söndags bokade jag & Sandra Tunisien!!:D Fyfan va jag längtar, första maj så det är inte långt kvar heller! Det blev det hotellet som jag skrev om i föregående inlägg :) yeay




a part of the people



Sanna min fina vän! alltid skoj med den bruden :)



Kandell, Hribar & jag :)
 



jag&Empa vimlar på Silk x antal shots senare



hahaha, Sanna & Moa så kan det gå! Jag ska fan inte säga nåt för det var ett under jag kunde ta kort överhuvudtaget?:P Så sköna fan va skoj det va! Men nu blir det lugnt ett tag framöver :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0