Myshelg

Guys!
Hoppas ni hade en fin fredag i kylan. I had :) Jobbade till 21 sen åkte härliga Sanna och jag till Gränden och åt fläskfilé, aaah måste vara något av det godaste man kan äta i den här stan! Två grabbkompisar till henne anslöt sig också, trevligt trevligt. Hade en otroligt lång diskussion om spöken, haha! Usch så creepy. Därefter blev det movie hemma hos Sanna - Från Andra Sidan, skräckis. Se den, riktigt bra och läskig!

Rullade hemåt runt halv tre så imorse var man ju hyffsat trött. Ska strax dra på mig kläder och dra till gymmet :) Sola ska jag göra också, guuud så skönt! På tal om sol så är nu en vecka i älskade Kreta bokad :D 3-11 juni, jag längtar redan! Hoppas vi får en varm och skön vår på hemmaplan i år.

Jaha nehe, nu måste jag röra på fläsket. Later! Puss
Btw, kika låttexten på Sanna's blogg, hahaha för skön.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0