nelly.com plus party

Holá!
I suck on uppdatering nuförtiden. Nu har jag precis slängt iväg en beställning til Nelly.com och därmed blivit ett par tusenlappar fattigare. Men vad gör det, när man är så tät som jag!
Haha, skämt åsido.
Det här fick det bli hur som helst!







IT! Är ju en sucker för byxdressar, tycker det är skitsnyggt när man är brun på sommaren! Sen är det jättebekvämt dessutom. Blir ju sommarshopping nu, skulle kunna köpa hur mkt snyggt som helst. Ska dra iväg en beställning till LaRedoute också, dom har skitmkt snyggt nu i vår!

Var ledig igår och även idag, visst är jag bortskämd! Bara gymmat, sen varit i school och fixat lite och träffat polare på stan :) Idag mötte jag upp Sandra för lite shopping, blev en svart kjol med dragkedjor från Gina som jag har funderat på länge, skitsnygg är den! Därefter mötte vi upp en Helene, rolig tjej och vi tre gick upp till NJoy also known as Solarieöarna. Brun nu, skönt.

Så nu ligger jag här med Ke$ha's album i öronen. Awesoome, lyssna  Take It Off!
Party ikväll, ska strax dra på mig lite partykläder och röra mig hem till Sandra. Blir lite vin och fix där, därefter Bill&Bob innan vi förmodligen slutar på Rock&K. Kommer bli skitkul!
Ska ha den nya kjolen, en vit body, massa smycken och mkt höga heels från London! Blir tjusigt tror jag.
Nej nu ska jag föna håret sen drar roligheterna igång :D

Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0