Onsdag

Titta vilka som hälsade på våran tomt när jag kom hem från jobbet, Bambi&co! Haha helt sjukt, och vi bor ändå mitt på Skiljebo..! Hungriga stackare.













söta :) Har varit på stan och ätit med Carin, Vickan var med en stund också trevligt trevligt. Chicco's focaccia med kyckling är såå god!! Sen gick vi till H&M och plockade på oss massor med olika bikinis som vi provade..hade ingen jag gillade helt och fullt men Carin hittade en fin :)

Nu imorgon ska jag jobba delad tur (suck) men sen är jag ledig fre-sön :D sjukt skönt!!
Partyparty! Sandra och jag har kikat på resa i maj också! Tunisien har vi tänkt men nu sa mamma att det är ett av dem värsta arabländerna med jättedålig kvinnosyn och shit...! Jaja, iväg ska vi iallafall!

Nu måste jag laga lite mat och sen typ sova? Haha jag är skittrött och ska jag övereva morgondagen behöver jag nog fan det..livet känns väldigt mycket jobb just nu! Later, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0