Romme med Daniel & Johan







Superskön dag i backen fick vi! Perfekt väder och bra skidåkning (när jag inte råkade köra rätt in i Daniel så vi kraschar). Haha :) Det är så underbart att åka, nu laddar vi om för Sälen och hoppas att vi kommer iväg!
Precis när jag kommit hem så ringer Sandra och frågar om jag ska med ut. Så sjukt taggad, känner bara JA JA JA men vet att det inte vore någon bra idé med tanke på hur sliten jag var. Men vi måste ut snart!!

Dagen idag bli chill, samla krafter inför ett långt jobbpass imorgon. Hagaäng, det gillas :)
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jaha var det romme ni var på ;) jag trodde du va i sälen.. klyftigt va?

2010-03-05 @ 10:05:43
URL: http://rebeccatengstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

hahah såg din kommentar på fejjan, orka inte ens svara eftersom jag till och med va taggad i albumet "Romme alpin" precis nedanför:D

2010-03-05 @ 10:09:49
Postat av: Johanna

Saknar dig

2010-03-05 @ 17:28:20
URL: http://losangelesbyj.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0