SHOPOHOLIC

loose your mind, loose it now
loose your clothes, in the crowd


Holá!
Vilken telefon-dag det har varit. Har talat med Anna, Sanna, Sandra, Alex & Andrea! Haha, man får passa på när man är free from work. Imorgon jobbar jag 13-20.30 på Hagaäng (skönt skönt) och sen kilar jag hem till Sandra för att senare dra ut :) Vet inte riktigt vart vi ska än dock! Maria ska med också. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig  men blir nog faktiskt skjorta sen nya skorna som kom idag :D skitsnygga var dom! Men sjuukt höga!! haha, värsta hittills tror jag. Fick även klänningen, satt skitbra! Och ryggen va precis som på bilden, dock kan man inte ha någon BH under så blir till att köpa en ny freebra (bra shit).

Sitter och beställer nya kläder med mamma nu, haha! Hon hade tydligen superrabatt på Ellos.se, tänkte det är väl bara tantkläder men hade lite fel där! Hittade lite snyggt ändå..




woot woot! Astaggad för imorgon :D ska jobba på lör dock så det blir nog ganska lugnt!
Annars idag tog jag mig i kragen slash blev övertalad av Daniel att cykla till gymmet. Men det va kul, cykla va mindre kul då det blåste i princip is. Tänkte man kunde fått lite sol på sin enda lediga dag. Men icke!
Nej nu ska jag se vad mamma ska beställa för nåt :) Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0