Skiing

Hey guys!

Blir några snabba rader, måste sova för imorgon blir det tidigt upp och iväg! Inte jobb kors i taket, utan jag drar till Romme och åker lite skidor med Daniel & Johan :) Haha kommer bli skooj, dock har dem fått för sig att vi ska åka kl 7 så det är väl bara pallra sig upp. Männen får stå för för körningen för jag tänker fan sova i baksätet...

Idag har det varit lite gym med mr Odehag, banken, kycklingsallad på Gränden med Johan, handling och Grey's Anatomy. Precis så skönt man vill ha det när man är ledig för en gångs skull. Sedan kom Monkan grannen in med nybakade bullar, guud så otroligt gott, mosade i mig tre stycken 5 min innan gymmet - perfekt verkligen absolut.

Nehe resten av veckan är ett blankt papper än så länge, vad gäller jobb så att säga. Inte lätt att jobba på timme ibland! Men måste erkänna att det är lite skönt..
En resa kommer bokas in i maj by the way, Grekland skulle jag tippa på. Alldeles lagom på vårkanten innan man fått någon grundfärg och dessutom är maten helt fantastisk där! Bättre än både Spanien och Thailand skulle jag säga. Detta är iallafall intressant, Agia Marina längs Chaniakusten. i närheten av där jag bodde med tjejerna förra året :) Verkar riktigt nice.

Sleep tight wake dry som vi säger på jobbet!
haha puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0