sorry I can not hear you, I'm a kind of busy

Lady Gaga. Beyoncé. Telephone. Jag hatade låten när jag hörde den första gången, men nu börjar den bli riktigt skön! Mycket förändraes efter att jag hade sett långa versionen av videon. Haha, Gaga är ju en klass för sig.



Helgen har varit bra! Andrea och jag var ute en sväng på Pluto i fredags, inge folk alls men det var ändå heltok. Jobb hela lördagen (delad tur), slutade då kl 21 så blev det en sväng hem till Sanna för filmkväll! det var jag, Sanna, Moa, Chrille, Coffe & Albin :) Åt lite tacos och fan va vi plöjde filmer! först var det Dead Silence, sen Shutter Island, Paranormal Activities (sjukt läskig) och till sist The Shawshank Redemption vilken jag inte kunde se så mkt utav eftersom klockan började närma sig 6 och jag skulle jobba kl 8 :P. Riktigt rolig kväll hahah, mkt garv och roliga uttalanden! 

Hela gårdagen var det jobb (8-12,16-21) men väldigt lugnt så det var skönt. Åkte hem till Sanna efter jobbet för film igen haha, jäättebra var båda!! The Blind Side och The Last House On The Left :) Sen blev det såklart mkt snack så var inte hemma förrän väldigt sent. Eller tidigt, beror på hur man ser det :P haha.
Sen är det ju otroligt va dom är lika ibland André & Wagner, vem är vem?? haha kika här!! :D

Nej nu ska jag ut i solen och fortsätta njuta av min lediga dag :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0