WEEKEND

Pengar rullar in som det ska, det går bra nu
Fått schema på två veckor - heltid på gruppboendet, även över påsk, hur bra som helst!
Annars jobbar jag ju ungefär 75% nu men kan gå upp i timmar om jag vill.. får allt se hur det blir framöver!
Jobbar så mycket jag bara kan, trivs jättebra på nya stället också :)

Pratade nyss med Fuentees, ska mötas upp imorgon på stan och kika lite kläder!.. om vi kommer upp, hehe.
Sen på kvällen blir det BMB, första gången för mig iår faktiskt ska bli kuul:)
Lördag taggar vi bara om, då ska jag ut med Sanna och gänget :D Riktig partyhelg blir det och jag klagar då definitivt inte. Dock går detta inte riktigt ihop med mitt tuffa träningsschema men..det är väl som det är haha:P Och jag ska fan börja simträna nu!! blir så trött på mig själv har snackat om det i typ ett halvår men det blir inte av. Känns så konstigt att åka till badhuset bara, sist jag var där måste varit ja säkert 2-3år sen när jag lärde mig simma. ..;) Nu har jag fan till och med Baddaren!

Pratade med Sandra idag också, på måndag bokas resan till vackra Tunisien :D Om det blir som vi vill/det finns biljetter kvar då så blir det en vecka på detta underbara 4stärniga hotell, Vincca Lella Baya den 1/5!
















Så nu gäller det att shoppa på sig lite snygga bikinis och sommarkläder!
Nu ska jag sova sen ringa och väcka Sanna imorgon moahaha :) Lateer puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0