äsch



Jag blev helt till mig, ÄLSKAR klänningen! Motel såklart, från Nelly somvanligt. Efter att jag sett att den inte finns kvar i XS satt jag och bara stirrade på den i fem minuter - trodde helt seriöst jag skulle börja böla. Mycket vacker sak, och sen älskar jag det här med djup rygg! Suck, det är typiskt! Dagens I-landsproblem? Förmodligen.

Nej nu ska jag glida iväg till fröken Fuentes, dags att handla och äta något gott ikväll :) Hon och Chrille firar dessutom 3 år idag (typ idag, hon snackade om att det var dagen någon åkte till Norge och då visste hon att dom var tillsammans, hahaha :D). Men dem är mycket bra vänner till mig båda två, passar perfekt tillsammans! Grattis och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0