Buenas noches!

Jag måste verkligen sova, klockan ringer om 6 timmar för då är det upp till jobbet som gäller! Men jag slutar kl 12 iallafall så det är väl inte mycket att gräma sig över.

Har haft en skojig dag med Vässans knasigaste brudar! Haha me like. Bar först ner till Vivaldis för en sallad, därefter en sväng på stan och en del shoppande för Sanna & Empa medans jag väntar in lönen, haha fan.
På torsdag smäller det! På Maxi Hälla blev det sedan storhandling, jäklar va vi spenderade pengar! Ooch inte tal om våra nya partybrillor vi fyndade i kalashyllan. Hahaha, klockrent.

Efter att ha stuvat in alla kassar i bilen (helt klart inte kvinnogöra) så blev det film och mys hemma hos Sanna :) Såg "The Girl Next Door", äckliga jävla film!! Haha blev så arg, helt förstörd när den var slut. Sann historia var det också, helt sanslöst. Men helt klart bra, måste ses! Sen rullade jag och Empa hemåt, tidigt upp imorgon för oss.
Jaaaaaaha nehe - kort sagt en bra dag med goda vänner, big love!
Nu är det sovdags :) Kommer nytt från Nelly imorgon, det gillas.
Puss!



all about Gaga








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0