dinner and dancin'

ååå herregud. det går inte att ha Spotify utan premium när man haft det i fyra månader (min brors fantasifulla julklapp till mig), världens drygaste reklam! "Music from the Motion Picture", soundtracket från Once går varmt nu iallafall :) Såhär på kvällskvisten finns det ingenting bättre att lyssna på!

Det har varit en lång, men bra dag i Hallsta med ponnytjejerna :) Laget kom 3 av 7, ett litet poäng från tvåan! Men det får vi vara nöjda med..för den här gången, final 30 maj! Förövrigt har jag promenerat med min bror och vi kikade dessutom nyaste Lost, aaah jag vill bara se hur det slutar nu!

Igår, årets hittills varmaste dag jobbade jag som sagt 7.30-15.30 (fortfarande utan fläktsystem), inte ok!! Hahaha, vi rann bort. Därefter begav jag mig på kvällen till jobb nr 2 för att hämta min gode vän nr1 Fuentes och därefter gode vän nr2 Empa och därefter gode vän nr1:s pojkvän och...David :P haha. Vi begav oss först till Bill&Bob, men deras terrass var full till bredden så det blev Tabazco för lite mat och dricka :) Åt sjukt god kycklingfilé med pommes och bea. Ingen alkohol för mig denna kväll, kändes där runt ett - helt sjukt trött :P

Grabbarna rörde sig till BMB och vi nyktra brudar tog oss till Silk för att "dansa nån timme". Ja, då var klockan strax efter 23 och när det var dags att röra sig hem, 01.30 hahaha, var jag den enda som var nykter vill jag lova! Dom är så dåliga på att ta det lugnt så det är inte sant :D hade jag inte haft bil hade jag säkert åkt dit jag med. Men det var skoj ändå, "jag dansar aldrig nykter", fuckit! Haha, nu ska jag sova innan jag somnar med datorn på och det börjar brinna i täcket - som mamma är alldeles övertygad över att det kommer böra göra så fort jag lämnar den i sängen. Men men, dom brukar ju ha rätt those mothers!
Nattinatti :)







helt plötsligt började dom "dansa" alla jävla attraktioner på Gröna Lund,
hahahaha "...LILLA MUSEN!", "FRITT FALL!" jag dog :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0