Friday off

21.30 kom jag från jobbet igår, haha inte bra när Sanna & Sanna jobbar natt! Så var hem och vände för att sedan promenera iväg och möta Daniel. Vi tog en liten promenad, som inte blev så jävla liten eftersom jag var hemma runt halv ett :P Dock satt vi på en bänk och snackade i typ en timme, regnade gjorde det också. Haha men det var roligt, min favoritman :)

Funderar på att ta mig till Friskis snart, fast jag ska hämta Sanna runt halv två så vet ej om det är värt. Ska till Gustavsvik med henne och Empa sen :D HAHA, jag kommer bli så blåslagen! Men det är så barnsligt skoj där, kommer aldrig bli för gammal :P

Ikväll blir det lugnt med min bror, vi ska se sista timmarna av lost. Har följt det tillsammans i typ tre år nu så känns skitskumt att det är slut. Men men, spännande! Ser fram emot söndag dessutom, då är det final med lagtjejerna :D Later! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0