friday off!

Hey guys!
Sliten kvinna idag. Skönt att vara ledig i det fina vädret, neeeje. Fläktsystemet på jobbet var nere igår och dessutom gick brandlarmet då en boende stekt på sin skinkstek lite väl hårt - rök och matos i hela översta våningen plus hissarna, brandkåren kom men det var ingen större fara, förutom gubben som mest va orolig att hans mat skulle bli kall :P Det kändes som man svettades bort 10-15 kilo på dem där timmarna.

Jag ska träffa min gode vän Anna Pettersson för en lunch -alldeles för längesen. Tur vi ska jobba ihop i sommar :D Därefter gymmet och ikväll Varda med några utav tjejerna :) Upp och jobba imorgon och efter onsdagens bravader känns det ganska skönt, haha! Åkte efter jobbet hem till Lisa och strax därefter åkte jag med henne, Jennifer & Fabian ner på stan
- Silk blev det och det var riktigt skoj! Förutom att jag alltid lyckas tappa bort alla, värdelös. Iallafall så dök Sanna och Empa upp från ingenstans, GILLA! :D Så då blev det all in såklart. Vi besökte sedan Bill & Bob efter stängning, en kiosk där jag tydligen inhandlade godis som kan räcka till nästa påsk och sedan Burger Corner.

Nehe en dusch på det här så blir man ju som ny. Marcus fyller 21 idag, grattis till honom :)
Trevlig fredag på er! Puss



"Jesus is alive and healthy"
hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0