Hemmaplan

Holá mates!
Tillbaka i solskenet igen då, otroligt vad det ligger på alltså - snacka om HÖGTRYCK!
Haha fyfan, trotsade det svenska vädret och skulle absolut ha shorts när vi lämnade Tunisien bakom oss igår.
"Nu börjar vi inflygningen mot Stockholm Arlanda. Vädret på plats; ca 8 grader och duggregn" perfeekt, haha brännan typ sögs in i huden kändes det som...

Men bruna blev vi och bra har vi haft det :D Otroligt häftigt hotell och god mat mestadels. Mycket tok har det blivit, dock vet ju inte araberna överhuvudtaget hur man ska betee sig - deras kvinnosyn är ju inte mycket att hänga i granen så att säga. Men men vi körde bara "I'm only gonna break break your, break break your heart" och knatade förbi ;D

Igår kom jag hem runt halv sju, tog en dusch sen vankades det party med Sanna, Empa & Moa - vässans skönaste brudar kan jag påstå (även om Moa är utomstående från Enköping)! Det var drag på BMB, tack till Narek som fixade med listan - inte lätt att vara liten men det var inga problem :) Kul hade vi iallafall! idag är man dock lite trött, rasade in här hemma igår natt med fötter som inte gick att stå på och stekte ett par ägg innan jag gick och la mig, haha. "stäng av plattan, stäng av plattan, måste komma ihåg att stänga av plattan.."

Nej nu ska jag dra på mig något som kan kallas kläder, lika figursydd som Jay Z nu ungefär! Det blir fika med Lisa, Jennifer och sen var det tydligen en karl med i bilden! Yeye hörs :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0