It was nothin' but a quick fling

Tinchy Stryder - Number 1
- sommarens låt 09! ooch den är fortfarande bra:)

Har bott hos min moster ett par dagar, hon var i sthlm och jag har varit kattvakt åt världens goaste Agnes :) Hade ingen dator med mig, och jävlar va skönt det var! Ska helt klart skära ner på detta eviga facebookande och msn, wahahasted!

Så nu rullar åker mamma och pappa till stugan över helgen, skönt säger jag. får väl se vad som händer, om det blir någon utgång! Bella och jag bokade ju in ett par glas vin på Bill&Bob igår kväll, vi och våra onsdagar :D Och det var så härligt, guld att hon är tillbaka! Pratade om allt mellan himmel och jord, mer och mer himmel ju mer vin vi drack tror jag, hahah! Sen tog vi en vända till Pluto, va inte en enda där när vi kom i princip :P Men det tog sig kors i taket och runt 12 var terrassen ganska så full ändå :) Fick dansa lite, huvudsaken! Men kul var det och får hoppas på många många varma utekvällar framöver!

Lite seg imorse, tog mig till jobbet på min lediga dag, suck, för att få min medicindelegering. Men nu har jag den och det är grymt skönt, behöver man inte vara så beroende längre :) Älskar Karlslund, världens bästa arbetskamrater! Så jävla sköna! Haha. Men dom tar inte Hagaäng med Sanna, Sara, Anna, Sandra, Maria och gänget! det är där jag kommer vara i sommar :) Väl hemma igen, tar väl ungefär 3 minuter att cykla så, blev det till att sola på uteplatsen med en bok i bara jaa..6 timmar :P

Nej nu ska jag fixa iordning lite innan det bär av till stan för att käka med Lisa :) Jag är så jävla hungrig så jag tror jag går av snart. Later! Puss


 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0