..on the beach!

woot woot, min gode vän Daniel fixade så nu har jag den att springa ihjäl mig till :) Vaad skulle jag göra utan den mannen, haha! Talade bara i två timmar idag, sen att vi bor 500 m ifrån varandra spelar ingen roll, man orkar väl inte röra på sig heller :) " vad gör du?" "nee är i förrådet, fixar med cykeln" "haha okej, overkill. går det bra?" " "haha aarå..eller jag hittar inte nyckeln och den har fan ingen sadel! nån har snott sadeln, orka sno en sadel?!"hahaha, dog.

Kvällen erbjuder träning i kvällssolen, otroligt härlig dag måste jag säga! Lite Tunisienfeeling. Ska rida en av laghästarna - ska bli kul! Plus hälsa på Paaris som flyttade igår, plutten :) Bär ev av till Lisen efter det för att chilla lite på hennes veranda. Aldrig fel! Man får väl ta vara på detta för snart ska det bli skitväder igen! Är vi förvånade? NOPE! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0