sunshine




Lokets bästa
Hahaha, som jag och Lisa har garvat åt detta! Måste va över ett år nu och det är fortfarande lika skoj"Majken Drevet..eller Drevett kanske det ska vara va Majken?" Kolla hennes ansiktsuttryck när han säger fel efternamn, hahaha :D
Fan va bra Bingolotto var när man var liten, då var det inte så jävla stort utan man kunde vinna en hundring lite då och då. Nu är allt som är under en lyxkryssning till Karibien inte värt ett shit. Vadå, vad är det för fel med att vinna en årsförbrukning piroger? Haha!

Ja solen skiner så jag blir inte långvarig, det blir gymmet om ett par timmar och därefter jobb 16.15-21.15. Måste vara där lite tidigare och fixa min delegering, på tiden nu! Kvällsjobb imorgon också, gillar kvällar oftast lugnt och skönt :) Nuu kilar jag! eller haha, jag måste städa så behöver ju inte låta alltför exaltherad :P Laterr, Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0