There's a club in Miami

Herregudars, jag är kär i en låt! Haha ja inte fan är det första gången och med största sannolikhet inte heller sista, men skön är den! GILLA!


Ganska intensiv helg har det varit, och mycket bättre kunde den verkligen inte blivit! Jobbade kväll i fredags, hämtade Lisen efter det så hängde vi hemma hos mig - balkongen och drack vin, inte fel! Klockan rasade iväg och vi hamnade på Pluto efter ett tags köande - haha men kul var det :) Jävla bra tjej den där Lisa, fanns hon inte i Vässan skulle jag förmodligen gå av.
"jag måste bara säga, guuud vilken snygg kjol du har! vart har du köpt den?!"
"eee..mina shorts menar du?"
hahaha.


Ledig lördag, ja vad i hela världen gjorde jag då? Träffade bästa Johan nere vid hamnen, han är go han! Åt glass och knatade omkring lite. Hur fint som helst därnere! Varmt var det också, klagar gör man då inte :)
Efter att ha dragit ihop en vad enligt mig var en extremt lyxig pastasallad, åt mig och min bror fixades det och grejades innan jag tog bussen hem till Empa!

Jag, Fuentes&Empa tog oss sedan till Äpplet. Haha, och vad jag älskar dom brudarna! Så jäkla härliga :D
Lite fortsatt förfest och sedan knatade vi till Bill&Bob allihopa. Sjuukt kul där, visste inte att dem hade sånt drag! Träffade Lisa&co där med och sen Madde! Crille och flera av ICA-grabbarna var också där så det va massa man kände! Sweet :)

Daniel och Eddie dök också upp, skoj skoj skoj :) Jag lämnade stället med dem runt halv två - toppform på alla tre. Jag och Daniel mötte upp Marcus som kom ut från BMB sen blev det Donken. Otroligt dryg promenad eenda hem till Marcus på Skallberget, kändes som han bodde i Köping :P Jag och Daniel crashade på hans soffa, och dagen efter vaknar man av att grabbarna ligger och garvar åt Sunes sommar. Jaa! finns det något bättre?:D Vet inte hur många sjukt roliga scener jag skulle kunna dra, men det här är fan en av dom bästa.
Hahaha, garvade så jag grinade







Nej nu ska jag alldeles strax vika ihop mig, avslutar detta overkill-långa inlägg med några bilder från i lördags :)
Puss godnatt!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0