schrimps & laughter

God morgon!

Vilken strålande dag, fem grader och regn. Men det är ju bara mitten av maj nu, man kan ju inte vänta sig för mycket. :P. But who am I to complain, älskade Kreta 3 juni piggar upp vill jag lova :) Grekland är ju underbart, så jävla tråkigt med deras ekonomi nu annars hade man ju velat åka dit varannan vecka typ.

Don't call my name, don't call my name, Alejandroooo.
Jäkla låt att sätta sig på hjärnan! Otroligt avundsjuk på dem som såg Gaga i Globen, måste vart guld :) Gårdagskvällen spenderades först på Gränden för kvällsfika med Lisa, Jennifer&Fabian, trevligt trevligt och vi fick dessutom sitta utomhus tills runt 22 utan att frysa alltför mycket, det gillar vi! Därefter hem till Lisa för att käka räkor och rostat bröd och det var längesen man garvade så mycket under en kväll vill jag lova :D HUMOR.

Idag ska jag t to the r to the ä to the n to the a! Så in i norden, ska köra stenhårt fram till sommaren nu. Om det komer någon sommar så att säga, allt över tio plus är ju Kanarieöarna just nu! Men föörst blir det frukost och ett par avsnitt Gossip girl, viktiga grejer! Ikväll ska jag hänga med kära Sanna, har ju lite att ta igen nu när jag varit borta :D

Nej nu ska jag röra mig mot tvättstugan! Lyssna på den här, Sandra som spelade den i Tunisien - jättefin!
För att vara Alicia Keys, har svårt för hennes låtar annars. Later! Puss














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0