you make my world spin






Ipoden uppdateras! Massa massa nytt, tänkte skönt att ha inför Kreta. Lyssna definitivt:
Beyoncé- Scared Of Lonely
Alexandra Burke - Nothing But The Girl , Broken Heels
Darin - Runaway
Mike Posner - Cooler Than Me

Kardinal Official ft. Akon - Body Bounce

Idag har jag jobbat förmiddag, skönt att få gå av tidigt. Slängde ihop en pastasallad och sen somnade jag, haha sliten eller vad. Men sprungit har jag gjort, gick oväntat bra med tanke på hur tränad jag är just nu! "ungefär som en pensionerad säl). Nytt gymkort ska inhandlas på fredag, imorgon hinner jag inte för då är det jobb heela dan. Ska bli skoj att komma igång med gymmandet igen :) Har varit alldeles för lat på sista tiden!

Nej annars så, rullar det på! Snart helg igen, haha häär går det undan. Inte så man hade suget att gå ut och dansa idag måste jag säga, eller Bill och Bob! Skön kväll :) Men nej nu är det Cougar Town och sen sova. Som om jag trodde på det själv, den dagen jag somnar före ett är det något som inte stämmer:P Later! Puss


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0