about dressproblems and Captain Morian

Vad gör vi? Nu kör vi!  Goa Joel aka Kapten har kickat 25 och styr därmed kalas på Sjökrogen ikväll, runt 50 gäster och italiensk buffé - kan bli otrroligt bra! Eller snarare, hur kan det inte :)  



haha jag och Joel på middag när vi firade Sandra i somras :) tror en pussbild va tanken!

Undrar hur många klänningar jag har inhandlat på senaste tiden. Vet ni vad det sjuka är? Antingen äter jag upp dom när jag sover, eller så får dom ben. För jag har tamefan aldrig nånting att ha på mig! Fick nyss en idé dock - svarta byxor från H&M, transparent rutig skjorta från Rut M.fl och sen nya skärpet från Sisters. Hmm, kan vara nåt!
Try it on.

Igår var det då work samtidigt som Sanna & Maria, bara 16.30-20.30 och hade dessutom fullt upp så tiden bara flög iväg. Sen skjutsade jag damerna och därefter hem. Grinade lite till Grey's Anatomy och åt Schweizernöt, njöt av min ensamhet. Sen var det slut på friden, våldgästad av Daniel&Johan. Nötter :)

Nehe kom nyss påå att jag måste till bolaget eftersom dom stänger snart. Iofs om 2 timmar, men ändå. Sen blir det hem och fixa sig, enbart lockning av detta hopplösa hår tar 1,5 timme. Hämta upp Empa och sen infinna oss hos hey Apple strax efter 17 :) Därefter nere på Sjökrogen runt 19.30.


Jaha nehe, ha en bra kväll alla glada, I will :D Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0