I know what's on your mind, there will be time for that too.

If you haang with me
Oj, baad update!


Lite om senaste veckan då kanske!
Kan ju börja med förra lördagen, André 25 år. Firades med mat, filébuffé på Bellman's - insane, otroligt gott!
Längesen jag hade så roligt på en middag, knasiga bordsgrannar och det ena misslyckade talet efter det andra. Haha, topp 10 helt klart! Vi rörde oss sen vidare mot Skybar, men eftersom vakten var hård som sten och höll på 23 år, Coffe hade glömt sitt leg så det var ingen idé att ens försöka. Efter en del knatande så hamnade jag, Apple och Coffe på Å2 - massa man kände infann sig! Skitskoj. Dock lite hög musik. Mötte upp Sandra och gänget utanför BMB, dock lite sent att gå in där då tyckte jag och Crille som rörde oss mot B&B istället där Joel, André, Martina och Albin var.
Mycket bra kväll :)

Sen dess har jag jobbat en hel del, runt 30 timmar den här helgen blev det. Haha, jag och Sannapanna - helt förstörda. Om dom var trötta på oss där vi satt och asgarvade :) alla The Annoying orange-videorna. Bättre människor kan man nog inte jobba med dock - så himla bra allihopa!


Anna och jag såg Paranormal Activities 2 i lördags..den var bra! Sevärd faktiskt. Saw 3D har jag också avverkat. Fyfan:P Så sjuukt äckligt, det går ju fan inte att kolla hur mycket man än vill! Men tro det eller ej,
den blev riktigt bra efter typ 20 minuter - början var vidrig.

Annars rullar allt allmänt på, massor att se fram emot nu! Börjar den här helgen, helweekend i Uppsala:) Därefter Joel's 25års fest på Sjökrogen nästa lördag och helgen efter det drar vi ett gäng på 12 till huvudstaden och firar Apple! Som också kickar 25. Börjar runt 13, tåg dit - hotell, restaurangbesök och utgång :) kommer bli fruktansvärt kul!

Men inte bara roligheter, mycket plugg och funderingar på vad man ska göra framöver. Men jobbar allt på ett tag till så får vi se :) Leva i nuet måste man också få göra ibland. Nej nu ska jag slå upp Historiaboken här, snart klar med kursen! Skönt. Och sen blir det jobba för Dally 16-20, därefter ledig till sön. Alex kommer hem idag också, hoppas jag hinner träffa henne ikväll! Puss på er

när vi firade André, 30/10 :)



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0