" I was shooting for stars, on a saturday night.


Pengarrr. I like! Löningshelger är alltid fint. Speciellt den där allra första dagen! Haha, firade min med att inhandla en svart kavaj, massa smycken och lite annat festligt. Lunch med Helene dessutom, min jobbarkompis under sommaren som jag gillar mycket mycket! Himla kul har vi ihop :) Sen Systemet, skulle köpa några cider och en liten vinflaska. Ja, typ som en halv. Mm, råkade köpa den allra minsta som fanns tror jag - 250 ml! Haha vafan, typ ett halvt glas?

Jaha, så imorgon smäller det! Äpplet 25 :) Dock fyller han idag. Snackade med mannen nyss, startfältet ser bra ut! Haha, det är jag, Sanna, Ellinor, Äpplets syster, Apple, Tom, Danielx2, André, Joel, Kandell & Crille.
Känns lite körigt för jag ska se till att köpa en present till honom också, skitsvårt försatan. Noll fantasi, och man är alltid ute i så god tid! Men har en idé haha, blir tidigt upp imorgon..

Annars har det mest varit massa jobb och träning i dagarna. Kan ju slänga upp lite bilder. Har haft världens myskväll med familjen nu ikväll faktiskt, ätit gott och talat om allt möjligt. Nehe, måste fixa iordning lite grejer inför imorgon - för då blir det körigt! Men kuul :D Trevlig helg! Puss



höjden av trötthet kan vara när man pluggar mellan jobbpassen...



men som tur är skämde mina workmates bort mig :)



En annan dag mellan jobbpassen, Sanna sov som en stock



och jag tog massagestolen, bra jobbskor
 

hahaha, "ookej". Kul hade jag åt detta.



haha idag, man är fräsch.



Haha, Saltkråkan. Perfekt för både de äldre - och mig
"men vettu va, att PÅ MIN GATA I STAN.."



och sen har jag varit på Santa Claus-kvällar hos bästa Johan, hahaha. Så jävla ful.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0