shuues

Vad pyssar jag med en tisdagkväll när det inte går att sova? Haha ja, förutom har den ena knasiga konversationen efter den andra så kikar jag in skorna på Nelly.com. Tänkte jag beställer idag så kanskee dem hinner komma innan Joel's fest på lördag :) Kommer bli riktigt jäkla skoj! Festen alltså, haha.
Gillar denna 25-årsfesternas månad!



Älska dessa, speciellt högst upp vänster. Dock har jag ett par liknande i mönstret från London faktiskt.. Sen tror jag pumpsen längst ner kan vara svåra som satan att gå i. Hm, får se vilka det blir! Tänkte kunde ju va skoj med någonting som inte är helsvart för en gångs skull.

Jaja, enough is enough. Dags att sova! Blev ett långt snack med Johan ikväll också, älskar hans ärlighet och nya perspektiv på saker och ting. Säger det man själv tänker, ger lite insikt. En mkt viktig vän, puss på honom. 
Jaha nehe, sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0