" när du sitter på uteserveringen där vi satt igen, kom ihåg mig då.


11.00 vaknade jag imorse. Totalt läskigt värdelöst. Halva dagen åt helvete känns det som. Var såklart tvungen att ta ut Emil direkt, haha men han sov som en stock konstigt nog. Förstår mig inte på det där djuret.

Tänkte ta och handla lite julklappar nu i dagarna. Förra året satsade jag all in den 23:e, haha aldrig mer. Varje år - "iår, då ska jag vara ute i god tid! Ska börja köpa några redan i november". Aa ellerhur, tror du på det själv eller.

Nej ska iväg nu en vända, sola och springa lite på Friskis. Jobba ikväll sen så lika bra man kommer upp och rör på sig innan. Sannapanna jobbar också. Bästa Sanna - i drygt ett år har vi känt varann bara, det känns som så mycket längre. Världens bästa tjej som man kan prata om allt med! Big love :)









Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0