so right but still so wrong

Tjabba!
Och så var det tisdag, har precis avverkat senaste avsnittet av GG och nuu ska jag bege mig mot gymmet. Tänkte ta och slå till på att simma först, men känner inte mig så taggad på det just nu faktiskt. Jag och alla pensionärerna, nejtack det får bli löpbandet.

Igår var det jobb på kvällen och sen film hos Sanna & Chrille. Såg Wanted, mycket bra! Och sen haha, After Life. Fysatan va kass, speciellt slutet. what a waste.

Uppsala då! Kom dit i fredags eftermiddag, Sanna och jag. Blev kebabpizza i Gottsunda centrum till att börja med, haha uschh sådär. Sen hem till hennes mamma och fixade iordning oss för att runt midnatt ta bussen in till stan. Så skönt med den där extra timmen, vilken skillnad det är. Det fick bli Kalas, där Stefan, Sannas syssling jobbade i baren - hur otroligt billigt/mycket drack vi. Haha, klagar inte! Mat vid halv fyra sen hem och sova.

Lördagen sov vi bort :) Sova är skönt. Halv tre vaknade vi till. Hungriga - Ica. Klassikern potatissallad, grillad kyckling, baugett och avocado fick det bli. Åt, läskigt mätta, var tvungna att vila lite. Vaknade igen halv åtta, haha värdelösa. Korka upp vinet och så var det igång igen. Mötte upp Erik, en annan av Sannas sysslingar. Mycket härlig kille :) Skobyte, onda fötter på långpromenad var ingen höjdare. Platina / Saluhallen next, hade otroligt roligt! Dock kom vi dit halv två så tiden bara rasade iväg.
Mötte upp Daniel efter det, sweeet. 

Vi bara hängde hela söndagen sen. Du tänkte på allt, pappa! Hahah, skooj. Innan jag tog bussen tillbaka till Gottsunda och det var dags att rulla hemåt - två trötta damer som dock haft en jäkligt rolig helg. Satsar hellre på party där än hemma framöver har vi sagt - word!

Jaha nehe lite kaffe på det här så, och lite bilder! Puss
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0