where's the rock n' roll?

Onsdag! Veckans mitt, fysatan va fort det går. Extrapass blir det på Haga Äng imorgon, 8-13. Och sen 16-20.30. Bra bra, tar och pluggar emellan. Vilket jag förövrigt ägnat hela den här dagen åt. Måste bli klar nån gång, men segt är det!  Hinner jag så slopar jag detta och drar till gymmet om ett par timmar.

Vet ni hur otroligt hemskt det är att ha Duck Sauce - Barbra Streisand på hjärnan? Gått runt och sjungit så hela dagen, uuuu uu uuu..Barbra Streisand! och sen om samma sak gen. Mamma idiotförklarade mig ganska snart, hahaha. Hjulet snurrar men hamstern är död.
Only Girl (in the world) med Rihanna är faktiskt första på länge med henne jag tycker om.

I'm all about Historia B just nu, och är ni inte jätteintresserade av teologi och liknande så återkommer jag med lite roligare saker! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0