London imorgon

Holá!

Uppsala igår :) Strålande. Trött idag. Har varit hos Johan nu i fyra timmar, ätit rostat bröd och kikat på c/o Segemyhr. Favorit, haha. Daniel kom sen, och då blev det såklart NHL'11. Jag gick och la mig, lyckades dessutom sova i oväsendet så bra trött jag måste varit. Nu är jag hemma igen, väntar på att mamma ska ringa, taxi åt henne och moster ikväll.

SÅ imorgon bär det alltså av, London baby! Helt underbart. Tänkte dra en liten händelse som inträffade där senast i februari, och det är fortfarande en utav det roligaste jag har sett nånsin.

Jag och Becca står och ska precis åka ner i rulltrappan; så ser vi en resväska sitter fast i kanten där själva rulltrappan börjar. Med våra otroligt kassa reaktionsförmågor sen dagen innan så står vi typ och glor på väskan båda två, sen längs med handtaget och ja, herregud det vi såg i andra änden.
En kvinna i heltäckande burka, hukandes halvspringandes uppför trappan, eftersom den gick neråt och väskan satt fast. Helt plötsligt ramlar hon, pang, och väskan sitter kvar. Vi åker ner med väskan, och ger den till henne. Tack och bock. Efteråt bara står vi där, kollar på varandra; och börjas asgarva. Tårarna bara rann, det var helt sjukt vad roligt det såg ut!! Knasiga London.

Jaha nehe, om man skulle försöka sova lite innan det är dags att hämta kvinnorna. Mamma roar sig och jag sitter här och dricker té, ombytta roller minst sagt! Men om life is life just nu. Ha det så bra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0