when you look at me it's like you hit me with lightning

Ellie Goulding! Allt kvinnan har gjort är bra!
Lyssna The Writer och This Love (Will Be Our Downfall).

Lördag, herregud klockan är 12 snart. Igår hade jag årets absolut segaste dag, ni vet när man bara ligger och kikar runt på fantastiskt roliga facebook eller till och med går in på youtube och söker på "funniest clip ever". Haha nej så illa var det inte, men vädret sög och alla hade jobb eller plugg. Eller så bor dom inte i Västerås, och då blir det ju liite svårt. Kvällen innebar iallafall fika och bio med JW, mycket trevligt :) Inception blev filmen, haha lite halvt efter somvanligt, men den var bra! "alltså..varför är dom i fjällen??"

Idag ska jag pluugga. Spännande va! Vill bara få det överstökat, helst innan London. Becca och jag åker om 2 veckor precis idag :) Hur jävla skoj som helst ska det bli. Vi var ju där i februari också, var bland de mest avslappnade resor jag har gjort. Vi är på helt samma nivå och det blir så himla bra då!

Men visst saknar man solen och värmen en hel del. Samtidigt ja, vafan. Man kan åka till Thailand ett par veckor, så varmt att man knappt orkar göra något förutom att ligga i poolen. Kommer hem och brännan försvinner efter ett par veckor, max hej. Kanske är under vintern man ska passa på att besöka Europa. Frankrike skulle vara såå fab, jag vill träffa EMELIE!! Saknar den damen jäättemycket.

Nej nu ska jag iväg till gymmet, stänger redan 17 idag - kasst. Fortsatt trevlig lördag!
Puss



Kommentarer
Postat av: emelie

DU MÅSTE KOMMA HIT! du kommer älska det!!!! miss you <3

2010-10-09 @ 16:16:02
URL: http://eemeliepaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0