Här kan man va!

Så sant, här kan man verkligen vara! Jag talar om jobbet, varit igång sen 7 imorse och klockan närmar sig snart detsamma kvällstid. Hoppas Sanna mår bättre, jobbade hennes pass imorse så hon fick soova och friskna till :) Jag är helt slut i huvet, men det har varit en bra dag. Jobbade med Caroline & Ulrika fram till 14, grät av garv hela fikat - roliga damer det där. Nuu är jag dock all alone men det är lugnt ikväll.

Blev aldrig utgång igåår, Anna mådde inge vidare så det var synd. Sen ringde Daniel och frågade om jag skulle med dom grabbarna  men pallade inte eftersom jag tagit på mig morgonturen. Så jaa jag var hemma med emil,  tog en promenad samt såg halva Inception innan jag somnade i soffan - den verkar bra dock!

Ikväll oj ja hör och häpna - blir det lugnt igen. Jag och JW ska laga lite maat, hyra Snabba Cash (hahaha, internt otroligt roligt) och sådär. Varfööööör?!?! Men jag känner liksom inte att det är någon partyhelg, mitt i månaden och skitväder. Sen gör det ju sitt att man jobbar också. Baara ledig tisdag nästa vecka..men däremot helgen så det är ju inte fel!

Jaha nehe 1,5 timme kvar så ska göra ett ryck och fixa iordning lite. Kör hårt ikväll! Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0