hockey och blodsugarbarn

Åååååågee! hahaha. Alla ni som inte har sett Filip&fredrik's "Lite Sällskap" - gör för tusan det. Sanslöst roligt, min humor så det sjunger om det.

Onsdag. Ledig, men däremot lyfttekniks-kurs på förmiddagen. Klar runt 12 och då blev det en runda på stan. Boots, vantar och strumpbyxor kom jag hem med. Hem och ut en vända, Gossip Girl(!!) och sen tillbaka in till stan för att fika med Sanna :) 

Mr Hägg hämtade upp mig därefter och det bar av ut till Enköping för att kika grabbarnas hockeymatch mot Eddies ESK. Marcus dam Eleonor var med, haha för skön brud. Vi hade roligt, och sura vann dessutom!

Filmkväll väntade därefter med Crille, Sanna och Empa, så mysigt som alltid. Mindre mysig var filmen vi såg, FYFAN. Jag blundade och tänkte på något annnat. Men det var iallafall en bebis som drog till sig hundratals flugor och bet sönder mammans bröst för att den egentligen levde på blod. Nice.

Imorgon ska jag jobba 7-13.30 och därefter hälsa på Daniel i Uppsala :) Sov gott puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0