I don't need a parachute

Cheryl Cole - Parachute
helt otroligt sanslöst skön. Däär har vi en ny alarmsignal!

Jaha nehe, då var det måndag igen. Helgen rasade iväg som den alltid har en tendens att göra när det är alkohol inblandat. Men roligt har jag haft! I fredags hängde jag med Bella och drack vin, blev Bill&Bob senare och andra anslöt sig; kul jul!
Lördagen innebar fika med favoritLisa & Anton T E D på Gränden, trevligt trevligt :) Hem och greja lite, därefter leka taxi åt Äpplet nån timme - hämta kläder hos honom, hem till Joel, till Donken och sen hem. HE OWE ME. haha neeejdå.

Sen hämtade jag upp Anna Sestan aka JW som även fick anta rollen som min personliga bank under kvällen eftersom mitt bankomatkort var spårlöst försvunnet. Och fortfarande är, illa nog. Destination Bill&Bob även denna kväll, mötte upp Loket på stan sen blev det ett glas vitt och lite talande. Anton anslöt sig och vi hade allmänt trevligt trots svårigheterna att höra vad folk sa :P Rasade hem sen och söndagen var det segaste på år och dar! Men ändå skönt, fullt fokus på att göra ingenting.

Så det är en lite konstig idag, uppstart i skolan imorse. Tog bara en halvtimme, så hemma och tar det lugnt nu. Ska ut och springa om en stund men, jag kommer glömma bort att jag ska jobba! Shit måste typ skriva upp det, har påmint mig själv 18 gånger redan.

so wellwell, dags att logga in på skolsidan och kika läget. Kan ju avsluta med att gratulera min bror som blir 17 år iår! Nästa år är han 18, herregud - om man flyr stan! Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0