jag är döden!

Hahaha. Nya reklamen med Judith & Judith, humor.

Jaha då var det måndag igen då. Helgen har varit bra, med två vändor ute och en lång jobbsöndag. Ja faktiskt, gårdagskvällen går till historien som the night that never ended. Jag och Sanna satt och kikade på klockan. Inte gick det fortare för det. Sen hyrde vi Remember Me och åkte hem.

Fredagen jobbade jag kväll och sen hem till Empa. Där var vi sex damer som drack vin och hade det trevligt. Taggade var vi och såg fram emot kvällen. Partykiller 1 - 20 min kö in. Partykiller 2 - 20 min kö till garderoben. Somebody save me. Och därefter för mycket folk. Men det var gaanska kul ändå :) Mötte upp Sanna runt 2 som smitit till Silk och gick till Tip Top för att käka med Joel & Thomas. Livliga diskussioner och gratismat fick avsluta kvällen innan jag by my self tog mig hem till Empa för att trotsa världens rethosta och försöka sova lite.



mate! skönare brud en den där Anna får man leta efter



Elin från Uppsala & Anna



Anna har bag-in-box-tekniken inne

 

Promenad i högklackat



hela kostcirkeln



favorit-Moooa :) snodde bilden från hennes blogg.

Lördagen innebar firande av bästa Lisas 20-årsdag. Åt och drack gott hemma hos henne och därefter vidare mot Pluto, For the Love of House. Tack vara hennes vän Martina slapp vi köa. Tuur var väl det om man säger så, galet med folk! Men jag hade jäkligt roligt faktiskt innan jag begav mig hemåt nån timme tidigare, eftersom det var heldag på jobbet igår.

Så ja, det här var sista utgången på väldigt länge. Den här veckan återgår jag till träningsschema för så här mycket kan man bara inte tappa utan vidare. Simma ska jag börja göra också, med start på onsdag. Det blir bra :) Så det kommer inte hända mycket framöver. Men å andra sidan kunde jag inte bry mig mindre, så länge jag mår bra. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0