My head is stuck in the clouds

And I don't remember, you lookin' any better.
But then again I don't remember you.


Här sitter jag och känner in rummet tillsammans med John Mayer. Det är fredag imorgon, åjo, och då kan man ju tänka sig att det blir nåt åt partyhållet ja. Men jag jobbar 13-21 först och främst, ska faktiskt bli kul nu när man varit off sen i måndags. Vilka lata dagar det har varit, men träffat vänner och haft allmänt kul ändå. Kommit igång med träningen bra också, plus i kanten!

Ikväll ska det shoppas. Jag som inte har shoppat nånting på sista tiden menar jag! Höhö. Nelly.com hamnade jag på ikväll och det är skor och klänningar och diverse annat som kommer hem till mig inom snar framtid! I like, behöver pigga upp mig själv denna trista tid på året. Mamma och pappa har bokat Egypten, femstjärningt i november. Skönt för dom, jag är absolut inte avundsjuk. Jag menar jag kan ju vara hemma och, tina fötterna i micron och sticka världens längsta halsduk att flytta in i. Starta eget - bygga ishotell. Ja, möjligheterna är många!

Det har varit världens knasigaste kväll, alla verkar vara på sjukt humör och bara skämtar och skriver sjuka saker på sms och fb. Och jag bara garvar, hahaha. Tragiskt, sitter hemma helt ensam och asgarvar framför datorn, min enda vän. Men men! Skoj är det. Alan!

Förövrigt satte jag mig på Gränden med Anna, åt panini och kikade på folk. Hon drack vitamindryck och satt med ryggen mot. Snygga skjortor såg vi på Carlings, ooja. Köpte en häromdan, en lila av alla färger. Rutig, assnygg. Bästa plagget just nu.

Förövrigt lossnar det lite med lägenhet:) känns bra. En bit påväg iallafall. Men är nog skiljeboare fram till jul. 
Eeh ja! Annat som har löst sig också, skönt.

Jaha nehe, nu ska jag borsta tänderna och försöka flytta på emil utan att han ska ligga slimmad mot mig hela natten som vanligt. Det är jävligt varmt kan jag säga, ungefär som att sova med pälsväst. Hörs och ses! Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0