september 3

nemen, justja jag har ju en sånhär också!
storbloggarn är tillbaka, känner verkligen hur det här är min grej och vad jag verkligen brinner för att skriva om mitt högintressanta liv! Inte för att jag har något emot mitt liv, men det händer väl inte sådär oerhört mycket.
Magaluf hände, och det var inte lite bra. Har bara varit hemma i lite mer än en vecka, men det känns som 16 år. Vill tillbaka till värmen, även dom stunderna det var för varmt och vända på sig kändes som dagens ansträngning.

Haha, jaa. Nyss fikat med Anna & Maria. Fredagsfikat, på jobbet. För inte förrän kl 15 stämplar jag ut idag. Klockan ringde 6, kallt som satan ute är det också. Men men, det är ju trots allt bara 200 dagar kyla som ligger framför oss.

Men denna fredag bli kanon ändå, för Lisa kommer hem från Karlstad och det blir all in för min del (och hennes om jag känner damen rätt) eftersom jag är helt ledig ihela helgen! Det är verkligen kors i taket. Tror det blir dubstep, eller nåt. Vin iallafall, haha. Reuligt :) Skolstart på måndag på riktigt, beställde nyss historiaboken och blev därmed 650 kr fattigare. Välkommen till verkligheten kanske. Efter jobbet knatar Anna & jag ner på stan, ska unna mig lite shopping tänkte jag, mysiga höstkläder att glida till jobbet i.

Jaha nehe, dags att göra ett ryck här nu. Trevlig helg puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0